Hvorfor vælger dine kunder dig fra?

Der er enorm værdi i at klarlægge, hvad årsagen er til, at kunder vælger en anden leverandør.

  • Færdige, køreklare exit skabeloner

  • Del undersøgelsen via mail eller SMS

  • Se tilbagemeldingen i realtid

Ved at udfylde formularen accepterer du Betingelser og Privatlivspolitik

brugt i alle brancher

Der er enorm værdi i tabte kunder – både kroner og viden

Hvorfor kommer kunden ikke længere hos dig? Har behovet bare ændret sig? Har servicen været under al kritik? Er det prisen, punktligheden eller personalet? En tabt kunder indeholder stor værdi for din virksomhed – og tit vil kunden gerne fortælle hvorfor, hvis muligheden byder sig.

Derfor er et internt spørgeskema oplagt. Utilfredse kunder skal for det første styres væk fra offentlige anmeldelsessider, som Facebook, Trustpilot og Google fordi en ensidet udlægning af historien på en offentlig platform ikke gavner din forretning. For det andet, så vil kundens feedback kunne hjælpe dig med at finde hullerne i din forretning, så du kan rette op på eventuelle problemer.

Intuitivt Analysemodul

Smartevaluerings analysemodul er enkelt, men stadig omfattende. Resultaterne opdateres i realtid, så du kan med det samme se resultaterne for den enkelte tilfredshedsundersøgelse, finde tendenser i dine resultater eller benchmarke den aktuelle evaluering mod din gennemsnitlige tilbagemelding.

Enkel at bruge

Du kan med få klik lave en evaluering, tilpasse og dele den. Minimer det administrative bøvl!

Få klik

Dine kunder svarer med færrest mulige klik, så de hverken keder sig eller spilder tiden.

Højere Svarrate

En kombination af delingsmetode og moderne besvarelsesside sikrer flere og bedre svar.

“Smartevaluering er enkel at arbejde med og vi har stadig en lang række avancerede muligheder, som gør det meget lettere at omsætte besvarelserne til praksis og finde tendenser i vores feedback. Vi er også meget tilfredse med supporten, som altid er skarpe på at hjælpe os i mål.”

Hans Kærgaard

Uddannelseskonsulent

Smartevaluering er et nemt og intuitivt værktøj til evaluering. Det er både nemt at oprette spørgeskema, indhente besvarelser og ikke mindst at analysere sine data. Om du har erfaring med evaluering eller ej, så kan du finde ud af Smartevaluering!

Pernille Pedersen

Projektleder

Andre områder, hvor du kan bruge Smartevaluering

Kundeservice

Mål, hvor tilfredse dine kunder er med din kundeservice. Send dagligt en SMS til dem, som har haft kontakt med dine supportere.

Net Promoter Score

Hvor sandsynligt er det, at dine kunder vil anbefale dig til andre?

Kundetilfredshed

Mål, hvor tilfredse dine kunder er med din kundeservice. Send dagligt en SMS til dem, som har haft kontakt med dine supportere.

Har du 5 minutter til at tale om kundetilfredshed?

Ved at udfylde formularen accepterer du Betingelser og Privatlivspolitik