Berig besvarelser med dine egne informationer

Når du deler en undersøgelse via SMS, har du muligheden for at koble ekstra informationer op på det telefonnummer, som du sender undersøgelsen til. Når vedkommende giver feedback, vil du kunne finde tendenser mellem informationerne og besvarelser.

Lyder det kryptisk? Det er det ikke i praksis.

Få målrettede resultater

På smartevaluering kan du berige hver enkelt evaluering med ekstra informationer. Tænk på det, som om du svarer på et multiple choice spørgsmål på vegne af modtageren – og det er rigtigt smart fordi du bagefter kan finde tendenser mellem dine ‘tags’ og besvarelser.

Det kan bedst illustreres 

Den blå markering den traditionelle måde man registrerer svar på, men når vi tilføjer de ekstra informationer, vil de blive koblet op på hver enkelt besvarelse (det grønne område)

Eksempler fra vores kunders verden

Ejendomsmægler

Case

Hvilken ejendomsmægler laver den bedste fremvisning og rådgivning v. køb/salg og hvad kan vi lære fra ham/hende?

Løsning

Ejendomsmæglere har kontaktinfo på alle kunder. Efter fremvisning, køb eller salg vil kunden modtage en SMS med tekst og link til evaluering. Ved udsendelsen af SMSer tilføjede vi ejendomsmæglerens navn ved siden af kundens telefonnummer, sådan vi senere kunne finde tendenser de enkelte ejendomsmægleres tilbagemeldinger.

Sådan så det ud på Smartevaluering

Ejendomsmæglerens navn, kundens telefonnummer

Bo,11223344

Karsten,11225522

Bo,2233445

Lene,23445566

Alle Bo’s besvarelser ville blive lagt sammen, sådan de efterfølgende kunne sammenlignes med Karstens og Lenes, når deres kunder har svaret på spørgeskeamet.

Bilforhandler

Case

I hvilket postnummer bor vores mest tilfredse kunder i nysalg og på vores værksteds?

Løsning

Bilforhandleren har adressen på alle købere og værkstedskunder. Efter salg eller værkstedsbesøg vil kunden modtage en SMS med evalueringen. Den enkelte SMS bliver beriget med postnummeret på modtageren, sådan vi efterfølgende kan finde ud af, hvor vores nysalgs- og værkstedskunder kommer fra.

Sådan så det ud på Smartevaluering

Postnummer, Kundens telefonnummer

8600,11223344

7400,11225522

7430,2233445

7400,23445566

Alle ens postnumre bliver automatisk lagt sammen, sådan man efterfølgende får summeret op, hvordan tilfredsheden fordeler sig i de enkelte postnumre for hhv. værksted og nysalg.

Kundeservice

Case

Hvor tilfredse er kunderne med svarene på forskellige typer spørgsmål?

Løsning

Boligadministrationen bliver kontaktet flere gange dagligt med vidt forskellige spørgsmål om vand, varme, el, reparationer, regler og klager. Ledelsen vil gerne vide, om der er nogle typer spørgsmål i nogle bestemt boligblokke, som supportcentret er dårligere til at svare på end andre. Vi tilføjede derfor typen af problem og boligblokken ved SMS udsendelsen.

Sådan så det ud på Smartevaluering

Typen af problem, boligblok, kundens telefonnummer

Vand, Hejsevej, 11223344

Støj, Kongensvej, 11225522

Støj, Kongensvej, 2233445

El, Kappervej, 23445566

Alle ens typer opkald og boligblokke bliver lagt sammen, sådan de efterfølgende kunne sammenligne tilfredsheden med opkaldet med typen af problem og, hvilken boligblok der havde den største tilfredshed.

Bagefter kan du finde tendenser mellem dine egne data og fx. tilfredsheden

Du kan finde tendenser mellem alle spørgsmål, som du stiller dine kunder, og de informationer, som du har koblet på dine kunder.

Der er supporten til forskel

Alle brugere får personlig opsætning af Smartevaluering, hvor vi formulerer spørgsmål, gør evaluering(erne) klar til deling og analyserer resultaterne.

Der er fri dansk support. Vores nummer er 2782 9005.

Har du 5 minutter til at tale om tilfredshed og trivsel?

Ved at udfylde formularen accepterer du Betingelser og Privatlivspolitik