brugt i alle brancher

Kom foran dine kunder og få den feedback, som du har brug for

Alle læser SMSer

Det skal være så enkelt som muligt for dine kunder at give feedback. Èt tryk på linket fører dem til en besvarelsesside, hvor der er store tydelige knapper, som bare indbyder tommelfingeren til at klikke sig igennem spørgeskemaet. Tommelfingeren bliver efter hvert tryk automatisk introduceret for næste spørgsmål – og inden man får set sig om er man igennem spørgerammen.

Eksempler fra vores kunders verden

Ejendomsmægler

Case

Feedback efter hver fremvisning, salg eller køb.

Løsning

Ejendomsmæglere har kontaktinfo på alle kunder. Efter fremvisning, køb eller salg vil kunden modtage en SMS med tekst og link til evaluering. Her bedømmes ejendomsmæglerens engagement, viden og rådgivning – og der bliver spurgt ind til forbedringsforslag.

Bilforhandler

Case

Feedback efter hvert salg eller værkstedsbesøg.

Løsning

Bilforhandleren sender en SMS efter salg eller værkstedsbesøg. Kunden bliver spurgt til om bilen var ordentligt klargjort, om vejledningen har været i orden og om, de regner med at bruge værkstedet efter bilkøbet. På eftermarkedet spørges kunderne om generel tilfredshed.

Kundeservice

Case

Feedback på de opkald, som supporten besvarer.

Løsning

Boligadministrationen laver i slutningen af hver arbejdsdag et Excel dokument med alle dagens opkald. Denne liste sætter de ind på Smartevaluering og sender en evalueringen, som spørger til, om de fik svar på deres henvendelse. Hele processen tager under 5 minutter.

“Smartevaluering er enkel at arbejde med og vi har stadig en lang række avancerede muligheder, som gør det meget lettere at omsætte besvarelserne til praksis og finde tendenser i vores feedback. Vi er også meget tilfredse med supporten, som altid er skarpe på at hjælpe os i mål.”

Hans Kærgaard

Uddannelseskonsulent

Smartevaluering er et nemt og intuitivt værktøj til evaluering. Det er både nemt at oprette spørgeskema, indhente besvarelser og ikke mindst at analysere sine data. Om du har erfaring med evaluering eller ej, så kan du finde ud af Smartevaluering!

Pernille Pedersen

Projektleder

Vil du se, hvordan spørgeskamaet ser ud?

URL’en bliver tilpasset til www.dinvirksomhed.smartevaluering.dk og med dit logo.

Se et spørgeskema

Branded URL og landingsside

www.dinvirksomhed.smartevaluering.dk og dit logo til landingssiden.

Der er supporten til forskel

Der er gratis, jysk support. Vi hjælper gerne med formulering af spørgsmål, sparring, hjælp til analyse og alt andet, der dukker op.

Vores nummer er 2782 9005.

Områder, hvor Besvar.nu er oplagt

Kundetilfredshed

Mål tilfredsheden blandt dine kunder

Kundeservice

Mål, hvor tilfredse dine kunder er med din kundeservice. Send dagligt en SMS til dem, som har haft kontakt med dine supportere.

Events

Gennemfør en evaluering live på scenen med Besvar.nu eller send en SMS til alle deltagerne med et evalueringslink umiddelbart efter eventet er gennemført.

Vil du høre mere om, hvordan du kan evaluere via SMS?

Ved at udfylde formularen accepterer du Betingelser og Privatlivspolitik