Hvorfor vælger dine kunder dig fra?
Der er enorm værdi i at klarlægge, hvad årsagen er til, at kunder vælger en anden leverandør.
Færdige, køreklare exit skabeloner
Del undersøgelsen via mail eller SMS
Se tilbagemeldingen i realtid
brugt i alle brancher
Der er enorm værdi i tabte kunder – både kroner og viden
Hvorfor kommer kunden ikke længere hos dig? Har behovet bare ændret sig? Har servicen været under al kritik? Er det prisen, punktligheden eller personalet? En tabt kunder indeholder stor værdi for din virksomhed – og tit vil kunden gerne fortælle hvorfor, hvis muligheden byder sig.
Derfor er et internt spørgeskema oplagt. Utilfredse kunder skal for det første styres væk fra offentlige anmeldelsessider, som Facebook, Trustpilot og Google fordi en ensidet udlægning af historien på en offentlig platform ikke gavner din forretning. For det andet, så vil kundens feedback kunne hjælpe dig med at finde hullerne i din forretning, så du kan rette op på eventuelle problemer.
Intuitivt Analysemodul
Smartevaluerings analysemodul er enkelt, men stadig omfattende. Resultaterne opdateres i realtid, så du kan med det samme se resultaterne for den enkelte tilfredshedsundersøgelse, finde tendenser i dine resultater eller benchmarke den aktuelle evaluering mod din gennemsnitlige tilbagemelding.
Enkel at bruge
Du kan med få klik lave en evaluering, tilpasse og dele den. Minimer det administrative bøvl!
Få klik
Dine kunder svarer med færrest mulige klik, så de hverken keder sig eller spilder tiden.
Højere Svarrate
En kombination af delingsmetode og moderne besvarelsesside sikrer flere og bedre svar.
Andre områder, hvor du kan bruge Smartevaluering
Mål, hvor tilfredse dine kunder er med din kundeservice. Send dagligt en SMS til dem, som har haft kontakt med dine supportere.
Hvor sandsynligt er det, at dine kunder vil anbefale dig til andre?
Mål, hvor tilfredse dine kunder er med din kundeservice. Send dagligt en SMS til dem, som har haft kontakt med dine supportere.