Net Promoter Score (NPS)

NPS er den mest brugte undersøgelsesmetode for tilfredshed, fordi der er direkte sammenhæng mellems score og loyalitet.

  • Færdige, køreklare skabeloner

  • Del undersøgelsen via mail, SMS eller Besvar.nu

  • Se tilbagemeldingen i realtid

    Ved at udfylde formularen accepterer du Betingelser og Privatlivspolitik

    brugt i alle brancher

    Hvad er Net Promoter Score?

    Net Promoter Score måler kundetilfredshed og kan bruges til at forudsige en virksomheds fremtidige vækst. NPS giver et udtryk for kundens overordnede holdning til dit brand. NPS kan være et anker og nøgleenheden ift. kundens oplevelse af din virksomhed.

    Kombinér NPS evt. med flere spørgsmål for at få en gennemgribende og jordnær måde at måle kundens oplevelse af netop din virksomheds brand.

    NPS bliver beregnes relativt simpelt. Man trækker den procentvise andel af promoters fra detractors. De passive bliver ignoreret i beregningen fordi de hverken er aktive ambassadører eller kunder, som søger mod andre løsninger.

    NPS er et spændende tal at spore over tid, fordi mange undersøgelser viser, at der direkte din Net Promoter Score og potentialet for vækst.

    Intuitivt Analysemodul

    Smartevaluerings analysemodul er enkelt, men omfattende. Besvarelserne opdateres i realtid, så du kan med det samme se resultaterne for den enkelte tilfredshedsundersøgelse, finde tendenser i dine resultater eller benchmarke den aktuelle tilfredshedsmåling mod din gennemsnitlige tilbagemelding.

    Enkel at bruge

    Du kan med få klik lave en evaluering, tilpasse og dele den. Minimer det administrative bøvl!

    Få klik

    Dine kunder svarer med færrest mulige klik, så de hverken keder sig eller spilder tiden.

    Højere Svarrate

    En kombination af delingsmetode og moderne besvarelsesside sikrer flere og bedre svar.

    “Smartevaluering er enkel at arbejde med og vi har stadig en lang række avancerede muligheder, som gør det meget lettere at omsætte besvarelserne til praksis og finde tendenser i vores feedback. Vi er også meget tilfredse med supporten, som altid er skarpe på at hjælpe os i mål.”

    Hans Kærgaard

    Uddannelseskonsulent

    Smartevaluering er et nemt og intuitivt værktøj til evaluering. Det er både nemt at oprette spørgeskema, indhente besvarelser og ikke mindst at analysere sine data. Om du har erfaring med evaluering eller ej, så kan du finde ud af Smartevaluering!

    Pernille Pedersen

    Projektleder

    Andre områder, hvor du kan bruge Smartevaluering

    Kundetilfredshed

    Mål tilfredsheden blandt dine kunder

    Kundeservice

    Mål, hvor tilfredse dine kunder er med din kundeservice. Send dagligt en SMS til dem, som har haft kontakt med dine supportere.

    Feedback fra kunder, som har valgt dig fra

    Find ud af, hvorfor dine tabte kunder har valgt dit fra og sørg for at rette op på eventuelle problemer.

    Har du 5 minutter til at tale om kundetilfredshed?

      Ved at udfylde formularen accepterer du Betingelser og Privatlivspolitik