Net Promoter Score (NPS)
NPS er den mest brugte undersøgelsesmetode for tilfredshed, fordi der er direkte sammenhæng mellems score og loyalitet.
Færdige, køreklare skabeloner
Del undersøgelsen via mail, SMS eller Besvar.nu
Se tilbagemeldingen i realtid
brugt i alle brancher
Hvad er Net Promoter Score?
Net Promoter Score måler kundetilfredshed og kan bruges til at forudsige en virksomheds fremtidige vækst. NPS giver et udtryk for kundens overordnede holdning til dit brand. NPS kan være et anker og nøgleenheden ift. kundens oplevelse af din virksomhed.
Kombinér NPS evt. med flere spørgsmål for at få en gennemgribende og jordnær måde at måle kundens oplevelse af netop din virksomheds brand.
NPS bliver beregnes relativt simpelt. Man trækker den procentvise andel af promoters fra detractors. De passive bliver ignoreret i beregningen fordi de hverken er aktive ambassadører eller kunder, som søger mod andre løsninger.
NPS er et spændende tal at spore over tid, fordi mange undersøgelser viser, at der direkte din Net Promoter Score og potentialet for vækst.
Intuitivt Analysemodul
Smartevaluerings analysemodul er enkelt, men omfattende. Besvarelserne opdateres i realtid, så du kan med det samme se resultaterne for den enkelte tilfredshedsundersøgelse, finde tendenser i dine resultater eller benchmarke den aktuelle tilfredshedsmåling mod din gennemsnitlige tilbagemelding.
Enkel at bruge
Du kan med få klik lave en evaluering, tilpasse og dele den. Minimer det administrative bøvl!
Få klik
Dine kunder svarer med færrest mulige klik, så de hverken keder sig eller spilder tiden.
Højere Svarrate
En kombination af delingsmetode og moderne besvarelsesside sikrer flere og bedre svar.
Andre områder, hvor du kan bruge Smartevaluering
Mål tilfredsheden blandt dine kunder
Mål, hvor tilfredse dine kunder er med din kundeservice. Send dagligt en SMS til dem, som har haft kontakt med dine supportere.
Feedback fra kunder, som har valgt dig fra
Find ud af, hvorfor dine tabte kunder har valgt dit fra og sørg for at rette op på eventuelle problemer.