Fra 17 kr/medarbejder
Få ledelsesinfo om dine medarbejdere og kunder direkte i din indbakke
Få en føling med dine ansattes behov og få hjælp til implementering af vores HR specialist.
Obs. Kan medføre lavere sygefravær, mere konstruktiv feedback, lettere rekruttering og øget fastholdelse
Hvad med priser?
Hvor mange medarbejdere har I?
Pakken giver to ledere adgang til platformen. Der er ingen begrænsninger på funktioner; den eneste variabel er antallet af medarbejdere.
Antal medarbejdere: [item-345_quantity]
Pris per medarbejder:
0$
Oprettelse
0$
Afrapportering
Du får et overskueligt dashboard på platformen, hvor du let kan dykke ned i tilbagemeldingerne.
Du kan dog også tilvælge afrapportering, hvor vi i et aftalt interval (fx. månedligt), sender en rapport til dig med benchmark mod branchen og arbejdsmarkedet.
Du kan også vælge tilpassede rapporter, sådan dine teams eller afdelinger får deres egne rapporter.
Afrapportering op til 5 afdelinger/teams.
0$
Konsulentbistand
0$
Tilbud på platform
Baseret på, at jeres virksomhed har [item-345_quantity] medarbejdere, samt dine tilvalg ift. oprettelse, support og afrapportering.
Husk på; det du ser her er en listepris. Tag gerne en snak med os, så vi kan give et præcist tilbud.
Opsummering
Beskrivelse | Information | Antal | Pris |
---|---|---|---|
Rabat : | |||
Total : |
Hvorfor vælge os?

Hvad kan du evaluere med Smartevaluering?
Hvad kan du evaluere med Smartevaluering?
Du kan bygge dit spørgeskema op som du vil og analysere når det passer dig.
Vi hjælper med den korrekte opsætning, så du bare skal dele din evaluering.
Arrangementer
Seminar, kursus, workshops, oplæg, foredrag, osv.Arrangementer
Evaluér live med deltagerne ved at dele din evaluering via Besvar.nu. Følg resultaterne live og find med det samme tendenser mellem besvarelserne.
Undervisning
Aftenskole, undervisning i gymnasiet, efterskole, handelsskolen, erhvervsskoler osv.Undervisning
Evaluér live med deltagerne ved at dele din evaluering via Besvar.nu. Følg resultaterne live og find med det samme tendenser mellem besvarelserne. Summér evt. flere klassers besvarelser sammen i ét gennemsnit og benchmark hver klasse mod gennemsnittet – helt automatisk.
Kundetilfredshed
Efter leveret produkt, service eller regelmæssig opfølgning på kunderKundetilfredshed
Send link til spørgeskema i mail eller SMS efter gennemført service eller levering af produkt. Enten løbende måling eller eks. kvartalvis stikprøve af enkelte kunder. Find tendenser mellem hvor tilfredse de er, hvor de har hørt om dig og om du anbefaler dig til andre.
Arrangementer
Seminar, kursus, workshops, oplæg, foredrag, osv.Arrangementer
Evaluér live med deltagerne ved at dele din evaluering via Besvar.nu. Følg resultaterne live og find med det samme tendenser mellem besvarelserne.
Undervisning
Aftenskole, undervisning i gymnasiet, efterskole, handelsskolen, erhvervsskoler osv.Undervisning
Evaluér live med deltagerne ved at dele din evaluering via Besvar.nu. Følg resultaterne live og find med det samme tendenser mellem besvarelserne. Summér evt. flere klassers besvarelser sammen i ét gennemsnit og benchmark hver klasse mod gennemsnittet – helt automatisk.
Kundetilfredshed
Efter leveret produkt, service eller regelmæssig opfølgning på kunderKundetilfredshed
Send link til spørgeskema i mail eller SMS efter gennemført service eller levering af produkt. Enten løbende måling eller eks. kvartalvis stikprøve af enkelte kunder. Find tendenser mellem hvor tilfredse de er, hvor de har hørt om dig og om du anbefaler dig til andre.
Medarbejder-tilfredshed
Intern valgfri måling eller APVMedarbejdertilfredshed
Spørg medarbejderne i én eller flere afdelinger om deres arbejdsmiljø, kommunikationen, stress og andre områder, som påvirker deres arbejdsdag.
Effektmåling
Dokumen´tér effekten af en aktivitetEffektmåling
Dokumentér at dit kursus, forløb eller møde har haft en effekt ved at sammenligne en egenvurdering før og efter et kursus.
Få kundeindsigt
Find tendenser mellem, hvem der anbefaler jer og, hvorfor de gør detFå kundeindsigt
Find tendenser mellem, hvem der anbefaler jer, hvorfor de gør det, hvor længe de har købt, hvor jeres ambassadører bor, hvilket produkt der skaber mest tilfredse kunder og meget mere.