Benchmark underviser, lokation, kost og logi og andre variabler i én evaluering.

Opret Datapunkter for at gøre dine evalueringer handlingsorienterede og ekstremt brugbare.

Vil du berige dine data for at kunne træffe bedre beslutninger?

På smartevaluering kan du tagge hver enkelt evaluering med ekstra informationer. Tænk på det, som om du svarer på et multiple choice spørgsmål på vegne af modtageren – og det er rigtigt smart fordi du bagefter kan finde tendenser mellem dine ‘tags’ og besvarelser. 

I eksemplet herunder har vi oprettet en skabelon for faget dansk og oprettet to ekstra informationer om hver enkelt evaluering: Hvilken afdeling er modtageren af hver enkelt evaluering, og bliver danskundervisningen gennemført in-house eller i huset?

Eksempler fra vores kunders verden

Ejendomsmægler

Case

Hvilken ejendomsmægler laver den bedste fremvisning og rådgivning v. køb/salg og hvad kan vi lære fra ham/hende?

Løsning

Ejendomsmæglere har kontaktinfo på alle kunder. Efter fremvisning, køb eller salg vil kunden modtage en SMS med tekst og link til evaluering. Ved udsendelsen af SMSer tilføjede vi ejendomsmæglerens navn ved siden af kundens telefonnummer, sådan vi senere kunne finde tendenser de enkelte ejendomsmægleres tilbagemeldinger.

Sådan så det ud på Smartevaluering

Ejendomsmæglerens navn, kundens telefonnummer

Bo,11223344

Karsten,11225522

Bo,2233445

Lene,23445566

Alle Bo’s besvarelser ville blive lagt sammen, sådan de efterfølgende kunne sammenlignes med Karstens og Lenes, når deres kunder har svaret på spørgeskeamet.

Bilforhandler

Case

I hvilket postnummer bor vores mest tilfredse kunder i nysalg og på vores værksteds?

Løsning

Bilforhandleren har adressen på alle købere og værkstedskunder. Efter salg eller værkstedsbesøg vil kunden modtage en SMS med evalueringen. Den enkelte SMS bliver beriget med postnummeret på modtageren, sådan vi efterfølgende kan finde ud af, hvor vores nysalgs- og værkstedskunder kommer fra.

Sådan så det ud på Smartevaluering

Postnummer, Kundens telefonnummer

8600,11223344

7400,11225522

7430,2233445

7400,23445566

Alle ens postnumre bliver automatisk lagt sammen, sådan man efterfølgende får summeret op, hvordan tilfredsheden fordeler sig i de enkelte postnumre for hhv. værksted og nysalg.

Kundeservice

Case

Hvor tilfredse er kunderne med svarene på forskellige typer spørgsmål?

Løsning

Boligadministrationen bliver kontaktet flere gange dagligt med vidt forskellige spørgsmål om vand, varme, el, reparationer, regler og klager. Ledelsen vil gerne vide, om der er nogle typer spørgsmål i nogle bestemt boligblokke, som supportcentret er dårligere til at svare på end andre. Vi tilføjede derfor typen af problem og boligblokken ved SMS udsendelsen.

Sådan så det ud på Smartevaluering

Typen af problem, boligblok, kundens telefonnummer

Vand, Hejsevej, 11223344

Støj, Kongensvej, 11225522

Støj, Kongensvej, 2233445

El, Kappervej, 23445566

Alle ens typer opkald og boligblokke bliver lagt sammen, sådan de efterfølgende kunne sammenligne tilfredsheden med opkaldet med typen af problem og, hvilken boligblok der havde den største tilfredshed.

Når du deler evalueringen, skal du først vælge de informationer, som alle besvarelserne for evalueringen vil få.

Det kan bedst illustreres 

Den blå markering den traditionelle måde man registrerer svar på, men når vi tilføjer de ekstra informationer, vil de blive koblet op på hver enkelt besvarelse (det grønne område)

brugt i alle brancher

De første 30 dage er på husets regning!

Prøv Smartevaluering gratis

*intet kreditkort nødvendigt*

Det er smart, fordi

Du kan meget let finde tendenser mellem tilfredshed og områder, som du synes er vigtigt. Fx. klasse, tidspunkt på dagen, underviser eller noget fjerde.

Platformen er oplagt til

Brancher

  • Revisorer

  • Jobcentre

  • Kursuscentre

  • Restauranter

  • Erhvervsfremme

Evaluering af

  • Kurser

  • Events

  • Undervisning

  • Effektmåling

  • Efter levering af produkt

Typer

  • Markedsundersøgelse

  • Kundeindsigt

  • Kundetilfredshed

  • Medarbejdertilfredshed

  • Mersalg

Fordi din virksomhed kan

Spare timers analysearbejde

Opret skabeloner med de spørgsmål, som du vil have svar på.

Her i eksemplet har vi oprettet en skabelon for faget ‘Dansk’ og lavet 4 evalueringer – én for hver klasse.

Når hver klasse evaluerer vil svarene blive kopieret til skabelonen.

Være både generel og specifik

Vælg mellem at analysere på alle dine besvarelser eller hver enkelt evaluering

Du får det bedste fra begge verdenener; muligheden for at være utroligt specifik på den enkelte evaluering eller analysere på tværs af samtlige dine evalueringer. Big Data uden bøvlet!

Se tilbagemeldinger i realtid

Nu har du muligheden for at følge op med det samme, hvis svarene overrasker.

Sammenligne med sit gennemsnit

Du kan med det samme se, hvordan den gennemsnitlige vurdering er for denne evaluering ift. alle evalueringer af denne type.

Har du en medarbejder, som regelmæssigt gennemfører et oplæg, undervisning eller kursus? Så kan du også se, hvordan det gik ift. gennemsnitsvurderingen for alle oplæg, undervisning eller kurser.

Lave effektmåling med 3 klik

Lav 2 evalueringer; en vurdering før og efter dit produkt (kursus, service, undervisning etc.). Du kan dokumentere kvaliteten / effekten ved at sammenligne de to evalueringer med 3 klik.

Se, hvilke kunder der er mest tilfredse

Du kan finde tendenser mellem alle spørgsmål, som du stiller dine kunder

Er der noget der skaber større tilfredshed end andet?

Du kan let finde tendenser mellem de svar, som kunderne giver

Det kan være mellem tilfredshed, køn, alder, type af kunde eller antallet af gange de har købt

Hvordan evaluerer du i dag?

Føler du, at der er plads til forbedringer i din evalueringsproces i dag? Så prøv Smartevaluering – gratis og uforpligtende i 30 dage. 

Prøv det gratis

*uden brug af kreditkort*