Kundetilfredshed for engroshandel

Mål tilfredsheden hos samarbejdspartnere, leverandører og forhandlere

Uanset, hvilke produkter I forhandler, så kan i bruge Smartevaluering til at få feedback fra alle led i jeres forsyningskæde.

Uanset om i leverer 2000 forskellige varenumre til COOP og Salling Group, eller specialprodukter til et lille forhandlernetværk, så er det vigtigt at være informeret om, hvordan forsyningskæden opfatter samarbejdet.

I kan med Smartevaluering dele korte, præcise undersøgelser via mail eller SMS i et interval, der passer til jer og jeres forhandlere. Resultaterne bliver præsenteret på en overskuelig måde og I kan let dykke ned i resultaterne og finde tendenser og benchmarke mod tidligere perioder.

    Kundetilfredshed for engroshandel

    Mål tilfredsheden hos samarbejdspartnere, leverandører og forhandlere

    Uanset, hvilke produkter I forhandler, så kan i bruge Smartevaluering til at få feedback fra alle led i jeres forsyningskæde.

    Uanset om i leverer 2000 forskellige varenumre til COOP og Salling Group, eller specialprodukter til et lille forhandlernetværk, så er det vigtigt at være informeret om, hvordan forsyningskæden opfatter samarbejdet.

    I kan med Smartevaluering dele korte, præcise undersøgelser via mail eller SMS i et interval, der passer til jer og jeres forhandlere. Resultaterne bliver præsenteret på en overskuelig måde og I kan let dykke ned i resultaterne og finde tendenser og benchmarke mod tidligere perioder.

      Måler kundetilfredshed via SMS

      Mads Seemann, ejer af Trebbien Electric, vil gerne vide, om der er noget som én af hans 30 elektrikere kunne have gjort endnu bedre, når de kører fra en opgave. Derfor har Trebbien Electric tilføjet et evalueringslink til deres fakturaflow.

      Smartevaluering kom med et gratis oplæg til spørgeramme, som efterfølgende blev tilpasset af virksomheden.

      De spørger b.la. deres kunder om:

      • Kendte elektrikeren til opgavens omfang ved ankomst?

      • Blev opgaven udført som aftalt?

      • Var du tilfreds med oprydningen?

      • Var det en god oplevelse, at have besøg af vores elektriker?

      Smartevaluering er et nemt og intuitivt værktøj til evaluering. Det er både nemt at oprette spørgeskema, indhente besvarelser og ikke mindst at analysere sine data. Om du har erfaring med evaluering eller ej, så kan du finde ud af Smartevaluering!

      Mads Seemann

      Ejer

      Smartevaluering er et nemt og intuitivt værktøj til evaluering. Det er både nemt at oprette spørgeskema, indhente besvarelser og ikke mindst at analysere sine data. Om du har erfaring med evaluering eller ej, så kan du finde ud af Smartevaluering!

      Mads Seemann

      Ejer

      Måler kundetilfredshed via SMS

      Mads Seemann, ejer af Trebbien Electric, vil gerne vide, om der er noget som én af hans 30 elektrikere kunne have gjort endnu bedre, når de kører fra en opgave. Derfor har Trebbien Electric tilføjet et evalueringslink til deres fakturaflow.

      Smartevaluering kom med et gratis oplæg til spørgeramme, som efterfølgende blev tilpasset af virksomheden.

      De spørger b.la. deres kunder om:

      • Kendte elektrikeren til opgavens omfang ved ankomst?

      • Blev opgaven udført som aftalt?

      • Var du tilfreds med oprydningen?

      • Var det en god oplevelse, at have besøg af vores elektriker?

      Hvorfor bruge Smartevaluering til at gennemføre undersøgelser i din virksomhed?

      Fri jysk support, gratis oplæg til spørgerammer, hjælp til analyser og så er vores platform brugt af alt fra kommuner til plejehjem – fordi det er enkelt.

      Vil du høre, hvordan du kan måle og dokumentere tilfredshed og trivsel med Smartevaluering?

      Bliv ringet op

      Vi kommer med oplæg til, hvad du kan spørge om. Vi hjælper med opsætning, deling og analyse – gratis.

        Vil du høre, hvordan du kan måle og dokumentere tilfredshed og trivsel med Smartevaluering?

        Bliv ringet op

        Vi kommer med oplæg til, hvad du kan spørge om. Vi hjælper med opsætning, deling og analyse – gratis.