Mål let dine kunders tilfredshed
Enkelt, gratis prøveperiode, fri support og ingen binding.
Alt fra tandlæger til jobcentre og håndværkere bruger Smartevaluering – lad os vise dig hvorfor.
Skabeloner til alle brancher, gratis opsætningshjælp, gratis support, deling via sms og mail og et analysemodul, som hurtigt giver dig et billede af feedbacken og på kort tid lader dig dykke langt ned i dine resultater.
Specielt bygget til at måle
Kundetilfredshed
Medarbejdetilfredshed
Skal vi ringe dig op om 5 minutter? Du kan også ringe til os på 27829005
Mere end 78.500 besvarelser
Hvorfor måle kundetilfredshed?
Ved du, hvor tilfredse dine kunder er med dine produkter, services eller din virksomhed generelt?
Hvis dit svar er “nej” eller beror på en mavefornemmelse, så er Smartevaluering som bygget specifikt til dig.
Når du spørger dine kunder om feedback, så får du med laserpræcision at vide, hvad du gør rigtigt og i hvilke områder dine kunder forventer mere. Husk, at resultaterne er interne, så det er kun dig, som ser, hvordan besvarelserne fordeler sig.
Hvis din kundetilfredshed er lav, så kan du også relativt let finde ud af hvorfor – og som regel ret hurtigt og billigt rette op på det.
Fordele ved øget kundetilfredshed
Du skal gennemføre kundetilfredshedsundersøgelser. Du behøver ikke gøre det hver dag, men måske 3 måneder om året; kundetilfredshed har stor indflydelse på din virksomhed og derfor er det vigtigt at afsætte tid til at måle kundetilfredsheden – selvom hverdagen er travl.
Vi hjælper med opsætning, formulering og analyse – helt gratis. Vi ved, at du har travlt og derfor hjælper vi dig i mål.
Så kort sagt. Mål kundetilfredshed fordi:
Hvorfor vælge os?

Hvad kan du evaluere med Smartevaluering?
Hvad kan du evaluere med Smartevaluering?
Du kan bygge dit spørgeskema op som du vil og analysere når det passer dig.
Vi hjælper med den korrekte opsætning, så du bare skal dele din evaluering.
Arrangementer
Seminar, kursus, workshops, oplæg, foredrag, osv.Arrangementer
Evaluér live med deltagerne ved at dele din evaluering via Besvar.nu. Følg resultaterne live og find med det samme tendenser mellem besvarelserne.
Undervisning
Aftenskole, undervisning i gymnasiet, efterskole, handelsskolen, erhvervsskoler osv.Undervisning
Evaluér live med deltagerne ved at dele din evaluering via Besvar.nu. Følg resultaterne live og find med det samme tendenser mellem besvarelserne. Summér evt. flere klassers besvarelser sammen i ét gennemsnit og benchmark hver klasse mod gennemsnittet – helt automatisk.
Kundetilfredshed
Efter leveret produkt, service eller regelmæssig opfølgning på kunderKundetilfredshed
Send link til spørgeskema i mail eller SMS efter gennemført service eller levering af produkt. Enten løbende måling eller eks. kvartalvis stikprøve af enkelte kunder. Find tendenser mellem hvor tilfredse de er, hvor de har hørt om dig og om du anbefaler dig til andre.
Arrangementer
Seminar, kursus, workshops, oplæg, foredrag, osv.Arrangementer
Evaluér live med deltagerne ved at dele din evaluering via Besvar.nu. Følg resultaterne live og find med det samme tendenser mellem besvarelserne.
Undervisning
Aftenskole, undervisning i gymnasiet, efterskole, handelsskolen, erhvervsskoler osv.Undervisning
Evaluér live med deltagerne ved at dele din evaluering via Besvar.nu. Følg resultaterne live og find med det samme tendenser mellem besvarelserne. Summér evt. flere klassers besvarelser sammen i ét gennemsnit og benchmark hver klasse mod gennemsnittet – helt automatisk.
Kundetilfredshed
Efter leveret produkt, service eller regelmæssig opfølgning på kunderKundetilfredshed
Send link til spørgeskema i mail eller SMS efter gennemført service eller levering af produkt. Enten løbende måling eller eks. kvartalvis stikprøve af enkelte kunder. Find tendenser mellem hvor tilfredse de er, hvor de har hørt om dig og om du anbefaler dig til andre.
Medarbejder-tilfredshed
Intern valgfri måling eller APVMedarbejdertilfredshed
Spørg medarbejderne i én eller flere afdelinger om deres arbejdsmiljø, kommunikationen, stress og andre områder, som påvirker deres arbejdsdag.
Effektmåling
Dokumen´tér effekten af en aktivitetEffektmåling
Dokumentér at dit kursus, forløb eller møde har haft en effekt ved at sammenligne en egenvurdering før og efter et kursus.
Få kundeindsigt
Find tendenser mellem, hvem der anbefaler jer og, hvorfor de gør detFå kundeindsigt
Find tendenser mellem, hvem der anbefaler jer, hvorfor de gør det, hvor længe de har købt, hvor jeres ambassadører bor, hvilket produkt der skaber mest tilfredse kunder og meget mere.