Fra 149 kr./måned, ingen binding.
Er dine kunder tilfredse? Lige nu.
Følg automatisk op på dine kunder via SMS og få besked om utilfredshed, spar dine inspektøres tid og dirigér positive kunder direkte til Trustpilot.
Fra 149 kr./måned, ingen binding.
Er dine kunder tilfredse? Lige nu.
Følg automatisk op på dine kunder via SMS og få besked om utilfredshed, spar dine inspektøres tid og dirigér positive kunder direkte til Trustpilot.
“Det er jo kun de negative kunder, som skriver anmeldelser på Trustpilot og Facebook”
De gør det fordi det er deres letteste (og nogle gange eneste) mulighed for at give feedback. Giver du dem i stedet en enkel mulighed for at komme af med deres frustrationer, så holder man dem både fra de offentlige platforme – og samtidig får du mulighed for at følge op, fastholde og skabe loyale kunder.
Enkelt at sætte op
Det tager dig 10 minutter at sætte op. Din første undersøgelse er klar på få minutter.
Fleksibel afsendelse
Du bestemmer, om undersøgelsen skal sendes 10 minutter, 1 time eller 1 dag efter fakturering.
Automatisk (eller ej?)
Skal alle kunder automatisk have en SMS? Kun vinduespoleringskunder eller kun udvalgte kunder?
Overskuelig analyse
Se tilbagemeldinger i en enkel oversigt, hvor du let kan se, hvilke kunder du skal følge op på.
98 % af alle SMSer bliver læst, 90 % af disse inden for 3 minutter.
Så dine kunder vil med garanti se din undersøgelse. Sammenlignet bliver kun 22 % af e-mails åbnet, så der er 5x så står sandsynlighed for, at kunden ser din undersøgelse – og det gør SMSer til den mest effektive kommunikationskanal. 89 % af private forbrugere fortæller, at de foretrækker at kommunikere med en virksomhed via SMS – så lad os tilpasse vores kommunikation til deres ønsker.
Hvad vil du gerne opnå i din rengøringsvirksomhed?
Fasthold flere kunder
Vi tilbyder et simpelt og billigt ‘early warning’ system, hvor dine rengøringskunder får tilsendt en kort evaluering via SMS. Teksten er simpel; var du tilfreds? Ja eller Nej? Det giver utroligt høj svarrate og troværdighed.
Dine kunder møder ikke et link med teksten “det tager kun to minutter”. Det skal blot svare Ja eller Nej.
Svarer de nej, så får du en notifikation på mail med navn på kunden, hvad kunden har modtaget af service og tydelige farver, som gør det let for dig at ringe, løse problemet og omvende kunden fra utilfreds til loyal.
Få kundeindsigt
Send en kundeundersøgelse via SMS eller mail med uddybende spørgsmål til:
- hvorfor de netop har valgt din virksomhed
- om de vil anbefale dig til dig
- om der er nogle services, som du ikke tilbyder, men kunden ønsker
- er der generelt noget, som du kan gøre bedre
Berig evt. med postnummer, hvilken type kunde der er tale om eller hvilken medarbejder der gør rent hos kunden.
Du kan efterfølgende finde tendenser mellem tilfredshed og eks. medarbejder eller, hvilket marketingtiltag, der har gjort, at de er blevet kunder.
Flere positive anmeldelser
Brug systemet til at sortere tilfredse og utilfredse kunder. Send en opfølgende SMS til de positive kunder med et link til Facebook, Trustpilot eller et internt spørgeskema, hvor de kan uddybe deres oplevelse i et kommentarfelt, som du kan bruge op hjemmesiden. Brug de positive historier i din markedsføring til at skaffe nye kunder og til at skille dig ud fra konkurrenterne.
Hvorfor bruge
Smartevaluering
Let for dig
Du forbinder til dit regnskabssystem og vælger, hvor lang tid efter afsendt faktura der skal gå, før kunden modtager en SMS evaluering. Du bestemmer også, om der skal gå 1 uge, 1 eller 6 måneder eller 1 år mellem hver SMS, sådan kunden ikke føler sig spammet.
Let for din kunde
Din kunde modtager en simpel SMS, hvor de skal svare Ja eller Nej til, om de var tilfredse med dagens rengøring. Ingen links, ingen “har du to minutter” og ingen lange spørgeskemaer. Bare Ja eller Nej.
Det sparer dine inspektører tid
Dine inspektører når ikke ud til dine vinduespoleringskunder eller alle der får måtteservice, og det er noget bøvl at koordinere nøgler til kontrol af privat rengøring. Hvad, hvis du alligevel kan give disse kunder en stemme?
Det er billigt
Vores priser varierer efter, hvor mange årsværksansatte du har. Priserne er fastsat efter dialog med flere rengøringsvirksomheder, hvor tesen var “Hvad er systemet værd for dig? For så halverer vi prisen, sådan det bliver en ‘no brainer'”
Ofte Stillede Spørgsmål
Vores system kan integreres med Dinero og E-conomic. Bruger du noget 3.? Så skriv til os – så kan vi arbejde mod en integration, men du kan heldigvis let trække din kundeliste ud af dit planlægningsoftware eller regnskabsprogram og sende manuelle undersøgelser ud. Det tager 5 minutter ekstra – vi kan vise dig hvordan.
De kan gøres anonyme, men for at gøre det lettere at følge op på utilfredse kunder, så er de som udgangspunkt ikke anonyme.
Ja! Selvfølgelig. Det er med i prisen.
Nej. Du betaler blot for én måned ad gangen.
Nej, der er ingen øvre grænse. Du betaler 25 øre per sendt SMS. Det er det som vi giver via InMobile i Århus – så den eneste grænse er dit eget budget.
Ja, du kan eks. via E- onomic, Dinero eller manuelt udvælge vinduespoleringskunder, tæppeservice eller privat rengøring, og sørge for at de eks. kun får en SMS hver 3. måned.
Ja, du kan let indsætte modtagerne fra Excel eller fra dit tidsregistreringssystem. Vi kan vise dig hvordan.
Ja, vi kommer med forslag, men du kan let rette den til og skrive din egen.
Beskeden bliver sendt fra et virtuelt nummer, som er 54546744.
Vi har lavet en prissætning, så alle kan være med. Prisen stiger efterhånden, som du får flere medarbejdere – men kun ved milepæle som 10 og 50 medarbejdere. Du betaler samtidig 25 øre per sendt SMS – det er det som vi giver, og det er det som du skal betale. Vi tjener ikke på det.
Prisen er per. CVR nummer, ex. moms og bliver opkrævet månedligt; en måned forud. Du kan spare 20 % ved at betale årligt.
Sådan kommer du i gang
Husk, at der er fri support. Vi sørger for det meste, hvis du ikke har tid. Det eneste som du skal gøre, er at forbinde til dit regnskabssystem.